Klacht: niet netjes geholpen

op 29 augustus 2018 over Takko Fashion in de categorie Kledingwinkels

Goede Morgen

Woensdag 10-8 kocht ik bij uw bedrijf in Dieren op de Diderna een T-shirt waar een kaartje op zat dat het 2de keus was. Er zou een knoopje af zijn. Bij thuiskomst zag ik ”nadat ik er een stickertje afgehaald had dat erop geplakt zat” dat er 2 gaatjes in zaten, omdat ik dat wat anders vind dan een knoopje eraf, ben ik zaterdag 13-8 rond 15.uur ermee terug naar de winkel gegaan.
De jonge dame die mij hielp vroeg de chef van die dag erbij.
Deze dame wist mij te vertellen, op onaangename toon dat ik tot sluitingstijd kon discusseren maar ik kreeg niets terug. En ze plakte geen stickers ergens op. Gelukkig hielp de jonge dame mij en wist haar te vertellen dat dat wel het geval was. dan had ik die sticker er maar in de winkel moeten afhalen. De chef zei mij erg snibbig ( ik zou dat nooit gekocht hebben)
Toen ik wegging en zei dat ik het wel schandalig vond . Sprak zij mij na.
Dit was de tweede keer dat deze mevrouw mij niet netjes te woord staat .

Groet I. Zilvold

Als er contact met de zaak opgenomen word , zOm te voorkomen dat deze mevrouw iedereen maar afblaft

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Takko Fashion

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Takko Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht I zilvold-Boeklagen

3 maanden geleden - Wat jammer. Ik heb totaal niets over deze klacht gehoord of dat hij in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I zilvold-Boeklagen