Klacht: Niet netjes geholpen

op 27 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn naar cochem geweest toen we daar aan kwamen was het huisje echt vies zat onder vlekken overal op de muren.
Dus we zijn naar de balie gegaan om te
Vragen of we een ander huisje konden krijgen. Het type huisje wat we hadden was niet meer beschikbaar dus moesten we bij betalen als we toch in een ander huisje wilde. Vind ik niet netjes dat we bij moeten betalen omdat hun het huisje niet op orde heeft.
Het was erg warm en het systeem zat vast dus na een 2 uur kregen we maar een sleutel mee en moesten we later maar een keer terug komen voor een sleutelpas en de bij betaling.

Gewenste Oplossing:

Vind dat de bijbetaling echt niet kan op deze manier wij kunnen er niks aan doen dat de huisjes toe zijn aan een likje verf en onderhoud. Dit hadden ze netter op kunnen lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 05 oktober 2016 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Laman