Klacht: Niet naleven van gesprekken!

op 19 juni 2021 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had NHA 3 maanden terug in maart opgebeld dat ik mijn opleiding wou stopzetten wegens drukte ze raadden mij aan om deze volledig 12 maanden te volgen. Daarna vroeg ik of de betaling per domiciliëring kon gebeuren volgens hen was dat in orde maar na 3 maanden kreeg ik plots een mail van de gerechtsdeurwaarder en ze hadden helemaal geen domiciliëring gedaan! Dus hun werk niet gedaan! Toen ik ze daarna opbelde zeiden ze ook nog dat ze me niet konden helpen! schandalig! Ik wil mijn cursus direct opzeggen en niks meer te maken! Ik kreeg geen enkele factuur ook! De dame aan de telefoon van de klantendienst die zei dat ze me met geen enkele verantwoordelijke kon doorverbinden alsnog kon helpen was ook nog zo onbeleefd om de telefoon af te leggen! Als je de mensen niet kunt helpen waarom zit je achter die telefoon?!

Gewenste Oplossing:

Als mijn opleiding wordt opgezegd en de incasso kosten op jullie wordt opgenomen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 24 juni 2021 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ayse,
U bent deze week op de hoogte gesteld door mijn collega dat het dossier is teruggehaald van het incassobureau en dat u de facturen van de cursus maandelijks vanaf 25-6-2021 kan betalen. Indien er vragen en/of onduidelijkheden zijn over de afhandeling van uw klacht, vernemen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice NHA Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Kara96