Klacht: Niet nakoming bestelling

op 22 december 2017 over Swarovski in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 08/09/2017 heb ik bij
MVL Verlichting
Tel: 0494/07.76.63
Mechelsesteenweg 337
2820 Bonheiden

info@mvlverlichting.be
www.mvlverlichting.be

BTW: BE0441.181.140
BvB: BE29 645 1043652-64
KBC:BE28 731 025903520
ING: BE21 320 0526352-03

de volgende bestelling geplaatst van 2 luchters :
– 1Swarowski Camelot 2020E
– 1Swarowski Camelot 2021E

De bestelling was voorzien op 05/12/2017.
Ik heb géén verlichting in mijn living voor de feesten !!!

NU kreeg ik een melding met veel excuses fo smoesjes; die mij helemaal niet aangaan.

Graag had ik van jullie vernomen of U mijn klacht naar de hoofdverdeler in Wattens-Oostenrijk zou willen overmaken ?

Ik ben helemaal niet gediend met een dergelijke slechte dienstverlening

Toch wens ik voor U nog betere feesten !

Eddy Vandenberghe (0032 498 730 495)

Gewenste Oplossing:

Dat ik nog vóór de feesten mijn luchters heb.
Als vergoeding mag op de kosten van de verkoper een hoger model geleverd worden. (zelfde grootte) Mischien deze met de gouden afwerking ?
Dat dezen geleverd en geplaatst worden voor de feesten.

"I am so pissed off !!!" (moeilijk te vertalen)

Eddy Vandenberghe

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht eddy.vandenberghe123@hotmail.com

9 maanden geleden - Waarom kan mijn klacht niet overgemaakt worden aan de verantwoordelijke dienst in Oostenrijk, Wattens ?

Alle klachten die gemeld zijn door eddy.vandenberghe123@hotmail.com