Klacht: Niet nakomen van hun reklamelogo

op 19 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij stonden onlangs bij de jumbo samen met een andere klant als nummer 5 en 6 in de rij.Eveneeens als de rij naast ons stonden daar ook meer dan 4 klanten .Op die moment dachten wij dat we recht hadden op gratis boodschappen zoals jullie logo in de winkels vierde in de rij ……Toen we het personeel daarop aanspraken werd ons verteld dat wij het spel niet speelden volgens de regels.We vroegen ons af welke regels er van toepassing zijn .Volgens ons was het logo duidelijk genoeg. Jammer dat uw personeel zo reageerde want we hebben in een andere jumbo het positieve van dit logo al wel mogen ervaren.

Gewenste Oplossing:

Dat jullie logo vierde in de rij ......... correct word toegepast .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique mets