Klacht: niet nakomen van diensten/afspraken

op 19 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik voel mij vreselijk opgelicht door de ns.
Ik betaal 256 euro per maand om van rotterdam centraal naar alphen aan den rijn te kunnen reizen.
Ik ben afhankelijk van het ov aangezien ik tot op heden helaas mijn rijbewijs nog niet gehaald heb.

Dat ik dat geld moet betalen vind ik nog niet eens zo’n groot probleem maar het staat mij wel tegen dat er in 1 volledige maand tijd maar 2 keer volgens de dienst regeling gereden word.
Iedere dag is er wel minimaal 5 minuten vertraging en hierdoor kom ik minimaal 15 minuten te laat op mijn werk.
Ik heb de ns hier verschillende keren over gemaild en na 3 weken krijg ik eindelijk eens antwoord en na 2 klachten mailtjes krijg ik op mijn andere 3 mailtjes vervolgens totaal geen antwoord meer.
Het antwoord dat ik ontvangen heb is zo’n standaard mail met dat het door gegeven is aan de ns directie en alsnik geld terug wil dat ik die formulieren in moet vullen.
Dit heb ik al verschillende keren eerder gedaan maar je moet minimaal 30 minuten vertraging hebben willen ze je überhaupt een vergoeding gaan geven.
Vervolgs bel ik met al mijn klachten en word ik behandeld als of ik een hoop strond ben (sorry voor het taalgebruik maar zo voelde ik mij echt). Ze sprak tegen me als of ik een dom iemand ben, klok totaal niet meelevend en voelde mij niet serieus genomen. Maar goed na een boze uitleg krijg ik alleen maar te horen ja kan ik niks aan doen en jammer dat je te laat komt op je werk. Vul maar een formulier in misschien krijg je dan een vergoeding.

Dus met andere woorden wij beloven gouden bergen alleen moet u die zelf wel betalen en vervolgens leveren wij geen diensten meer.

Door al die ongein van de ns kom ik straks op straat te staan omdat die 5 minuten hun niet intreseren en klachten niet sireus nemen.
Door alle kosten van de ns kan ik amper rond komen en bouwen op hun kan ik ook niet.

En dan heb ik het nog niet eens over her personeel op de stations gehad. Want als er iets aan de hand is wordne hun zelde op de hoogte gebracht. Hierdoor kunnen zijn geen goede informatie verstrekken waardoor er niemand weet wat er is en welke kan hij/zij het beste op kan reizen

Ik ga voortaan wel iedere dag foto’s maken van de vertragingen die ik onderweg tegen kom in de hoop dat zo mijn klachten ooit eens sitieus genomen worden en ik mijn zuur verdiende geld terug krijg of waar voor mijn geld ga krijgen..

Jammer ns ik ben echt diep diep teleurgesteld door jullie..

Gewenste Oplossing:

Nooit.. er is altijd wel iets mis

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Antwoord in Klacht.nl
Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Joelle1995