Klacht: niet nakomen van de gemaakte afspraken en geen goed aanbod doen voor het alles in 1 pakket

op 03 juli 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag ,

Tot 3 x toe heb ik geprobeerd er met KPN financieel uit te komen.
Buitenom dat er een basis moet zijn voor reeds bestaande klanten , vind ik dat je als vaste klant beloont mag worden.
Ik wilde graag mijn mobiele telefonie ook onderbrengen bij KPN . Om alles onder 1 dak te hebben, moet KPN niet duurder zijn dan mijn huidige provider. Als we spreken over een overname moet ik als bestaande klant nog bijbetalen om over te mogen !!
Nieuwe klanten krijgen dezelfde aanbiedingen aangeboden!!

Gewenste Oplossing:

Momenteel ben ik contract vrij en betaal ik een hoop geld per maand.
Mijn wens is om alles onder 1 dak te hebben voor een bepaalde periode.
Daar buitenom wil ik dat dit mij een voordeel oplevert.
Ik wil dat ik als vaste klant beloont word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline van der Avoort