Klacht: Niet nakomen van de afspraken

op 20 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik had een deal geboekt bij een aanbieder via Groupon.nl
Toen ik bij de aanbieder aankwam toen waren ze totaal klantonvriendelijk en wilden ze zich niet aan de deal houden. Ik heb toen direct contact opgenomen met Groupon klantenservice en die hadden mij toegezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen als ik een email verstuurde met de bevestiging van de aanbieder dat ik er geen gebruik van had gemaakt.
Ik heb de email naar Groupon klantenservice gestuurd en nu krijg ik ineens voor een verminderde waarde aan credits.
( €89,10 terwijl ik €99,- betaald heb)
Tot 2 keer toe heb ik nu een reactie daarop gestuurd dat er is afgesproken dat ik mijn geld terug zou krijgen en dat ik geen verminderde credits wil hebben. Maar helaas laat Groupon niets meer van zich horen.

Ik zou tevreden zijn als Groupon zich aan de gemaakte afspraak houd en ik mijn geld terug heb ontvangen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 17:00 geantwoord

Beste mevrouw Remmerswaal,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat niet de gewenste oplossing hebt ontvangen.

Wil je ons de dealtitel, je e-mailadres, postcode en huisnummer sturen naar: klantenservice@groupon.nl, zodat we je hiermee verder kunnen helpen?

Ik hoop je tot zover voldoende te hebben geinformeerd en wens je een fijne dag toe.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Soraya Remmerswaal