Klacht: niet nakomen van de afspraak

op 09 juni 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Op 16 april 2016 kocht ik een vest bij Mango. Bij thuiskomst ontdekte ik dat er een gaat in het vest zat. Ik ben toen naar Mango Maastricht gegaan (Spilstraat). Ik woon zelf 40 km van Maastricht vandaan. De verkoopster zou de klacht melden bij het hoofdfiliaal en mij telefonisch informeren. In week 22 kreeg ik een telefoontje van Mango Maastricht dat ik het kapotte vest kon inleveren in Maastricht en dat zij het dan zouden opsturen naar de hoofdlocatie en dat ik dan een nieuw vest zou kunnen ophalen. Het nieuwe vest zou worden verstuurd naar het thuisadres. Vervolgens is het vest in week 23 aangeboden aan uw fililiaal in Maastricht, doch deze gaven aan dat het vest niet teruggenomen werd omdat men geen genoegen nam met het bankafschrift als betalingsbewijs cq garantiebewijs, terwijl de verkoopster in Maastricht eerder had aangegeven wel genoegen te nemen met het bankafschrift. Nu wil men dat ik naar Amsterdam bel voor een kopie van de kassabon ( 16 april 2016). Ik heb vandaag wel 20 keer gebeld naar zowel Amsterdam als Maastricht, maar krijg geen gehoor. Ik kom zo niet verder. Wat nu te doen.

Ik ben tevreden als het kapotte vest geruild kan worden voor het nieuwe vest.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brigittefeijen