Klacht: niet nakomen van afspraken

op 10 februari 2018 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

na een betaling op 2-2-18 voor de eerste rijlessen. kreeg ik die dag een mail met het nummer van de auto instructeur en dat hij contact met mij zou opnemen om lessen in te plannen maar zijn telefoonnummer staat tot op de dag van vandaag uit. op maandag na het eerste telefoontje richting klantenservice dat zij via andere manier contact met mij op zouden nemen wat ze die dag ook niet gedaan hebben. de dag erna kreeg ik te horen na weer te bellen dat mijn betaling niet was binnengekomen en dat ze als ik mail zou sturen met de afschrijving ze contact met mij op zouden nemen voor een oplossing. wat die dag weer niet gebeurde. en de dag erna na weer een telefoontje van mijn kant werd opeens geïrriteerd gereageerd door de klantenservice dat ze een andere rijinstructeur aan het zoeken waren zonder mij iets er van te melden. op vrijdagochtend werd ik gebeld door een instructeur van IQ-Drive die alleen op zondag in zwolle rijlessen geeft. en er was bij de instructeur geen speling om andere dagen te rijden in zwolle. hij zei dat hij met de klantenservice contact zou opnemen en proberen een oplossing te zoeken waar ik weer geen gehoor van heb gekregen. dus heb ik in die middag weer contact met de klantenservice contact opgenomen dat ik de lessen stop wil zetten en me geld terug wil krijgen. de telefoniste zei dat haar collega dezelfde dag het op zou lossen voor mij. en weer de heledag geen gehoor of mail en na 3de belletje die dag zei een andere telefoniste dat haar collega het druk had en dat ze er morgen mee verder gaan. maar heb net geprobeerd te bellen blijkt dat ze gesloten zijn. het bedrijf verteld leugens tegen hun klanten en komen hun afspraken totaal niet na.

dat ik een keer oplossing van hun te horen krijg. en niet zelf overal achter aan moet gaan en ze hun afspraken na komen en geen leugens tegen mij vertellen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerbenBrink