Klacht: Niet nakomen van afspraken

op 07 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 29-11 tussen 10:01 en 12:00 zou OPD langskomen om mijn tv kastje van KPN om te ruilen, vervolgens geen OPD en een voicemail bericht dat het niet ging lukken om te bezorgen.

Vervolgens een nieuwe afspraak op 2-12 tussen 13:15 en 14:46, thuis gebleven tot 15:15, maar weer geen OPD, toen ik vervolgens thuis kwam om 16:15, een briefje door de deur: we hebben u gemist.

Hoe kan het dat OPD zich niet aan de afspraken houdt?

Nu weer een nieuwe afspraak staan op 9-12, ben benieuwd.. wacht weer af

Als OPD op de afgesproken tijd langs komt. Ik heb tot 2x toe vrij moeten nemen van mijn werk, dus als ze nu de derde keer weer niet of te laat komen zou ik een vergoeding willen eisen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 13 december 2017 om 22:58 geantwoord

Goedenavond,

Ik zie dat er bij uw order wat dingen fout zijn gegaan. Hiervoor wil ik onze excuses aanbieden.

Ik zie dat uw order op 9 december wel succesvol is afgeleverd.

Nogmaals onze excuses!

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket dienst

. . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door MelissavdV