Klacht: NIET nakomen van aflevertijden

op 25 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag 21-04-2017 zou mijn telefoon geleverd worden tussen 15:00 uur en 18:00 uur.

Ik heb op de dag zelf om 12:00uur nog gebeld wat de precieze levertijd zou worden en dat zou worden tussen 15:00uur en 16:00 uur. Dus niet eerder !!!

Ik heb vrij genomen van mijn werk waarvoor ik dus moet betalen.
En was om 14:55uur thuis voor de levering van de telefoon.

En wat blijkt nu stond de courier om 14:25uur voor de deur en is de beste meneer weg gereden en heeft hij mijn bestelling geannuleerd !
Ik gelijk om 14:55uur gebeld naar de klantenservice van de online pakket dienst dat de chauffeur maar terug moet komen omdat je je gewoon aan de tijden afspraken moet houden. Het kost me notabene geld om eerder thuis te komen.

En ik heb een reactie gekregen van het hoofd kantoor dat de courier mij gebeld heeft en ik zelf heb gezegd dat ik niet om 15:00 uur thuis zou zijn, de courier heeft mij nooit gebeld en de online pakket dienst zegt dus dat ik hier sta te liegen !!

Zo onbeschoft als dat ze zijn en totaal niet mee willen werken.
Terwijl ik heel coulant allemaal oplossingen zit te bedenken dat ik toch nog tevreden kan zijn. Maar niks hielp en totaal geen medewerking van hun kant.

Heb zelfs een klacht brief naar de online pakket dienst gestuurd en daar word vervolgen niks mee gedaan of op gereageerd.

Nu is mijn bestelling dus geannuleerd en krijg ik een nieuwe bestelling nog steeds niet door hun doorgevoerd.

De slechtste bezorg service van Nederland als je het mij vraagt en ik houdt KPN verantwoordelijk dat hun van deze slechte dienst gebruik maken.

Ik vraag me af wat de online pakket dienst hier nog aan zou kunnen en willen doen.

Als hier alsnog niks mee gebeurd zal ik er alles aan doen zodat alle consumenten en bedrijven er weet van hebben hoe de online pakket dienst hun slechte service aanbieden en afhandelen.

Ik zal pas tevreden zijn als ik een schadevergoeding krijg en mijn telefoon nog voor 29-04-2017 geleverd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 01 mei 2017 om 16:44 geantwoord

Goedemiddag,

Ik zie dat er in eerste instantie een afleverafspraak was op 19-04 en dat deze op de 19-04 om 12:43 is verzet naar de 21e. Hierdoor verloor je 1 bezorgpoging. We hebben nog navraag gedaan bij de koerier van de levering op 21-04 en deze gaf aan zowel jou als de aanwezige oppas te hebben gesproken en dat jullie beiden aangaven dat je pas om 4 uur thuis zou zijn. Hierop heeft de koerier om 14:53 de status klant niet thuis toegekend. Omdat dit de 2e leverpoging was is de order daarop geannuleerd. Omdat de order al retour is naar het magazijn van KPN kan ik deze helaas niet meer onderscheppen zodat deze vrijgegeven kan worden. Ik zie dat de order volledig is verwerkt wat wil zeggen dat KPN ook kan zien dat deze retour is geboekt. Hierdoor zouden ze een nieuwe bestelling in moeten kunnen leggen. Ik raad aan een nieuwe bestelling te plaatsen zodat de telefoon alsnog geleverd kan worden.
Excuses voor het ongemak.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door jrvisser86