Klacht: niet nakomen serviceafspraak

op 12 december 2017 over Siemens in de categorie Electronica Merken

het niet nakomen van een serviceafspraak – ik heb een 1/2 vrije dag voor niets opgenomen.
geen reactie op mijn klacht welke bij Siemens is ingedient:

To: ‘siemens-contactcenter@bshg.com’
Subject: KLACHT*****FW: Afspraakbevestiging Service SIEMENS

Geachte heer, mevrouw,

Bij deze een klacht:
Onderstaande afsprak is gemaakt, ik heb hiervoor een ½ dag vrij voor moeten nemen.
Om 11:09 wordt ik gebeld door de monteur dat hij het niet gaat redden voor 12:00.
Ik vind dit bijzonder kwalijk, had hij dit niet eerder kunnen melden of wordt er dusdanig gepland dat een afspraak überhaupt niet nageleefd kan worden?
Bovenstaande heb ik om 11:12 telefonisch aan jullie (088-4244020) doorgegeven en mijn ongenoegen geuit, ik kreeg de indruk dat het niet nakomen van afspraken als gewoon worden beschouwd bij Siemens – zij zou mijn telefoontje ter info aannemen excuses werden niet gegeven.

Gaat u mij financieel compenseren voor mijn ½ vrije dag die ik door het verkeerd plannen van jullie kant heb moeten opnemen?

Ik hoor graag van u,

vergoeding 1/2 vrije dag

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door waWa1231