Klacht: Niet nakomen afspraken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari 2020 heeft Energiewacht West Nederland het onderhoudscontract voor onze cv-installatie overgenomen van onze vorige onderhoudsorganisatie. De eerste kennismaking met Energiewacht is ronduit belabberd. De eerste afspraak die wij hadden, werd een kwartier voordat het afspraakwindow verliep gecanceld. Kortom: bijna 5 uur voor niks zitten wachten op de monteur. Kan gebeuren denk je dan …..

Maar nee. Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag (10 maart 2020 tussen 08:00 en 12:30). Uiteraard voor thuisgebleven, maar helaas om 12:30 nog steeds geen monteur. Toen maar in de telefoon geklommen. Na 3 keer doorgeschakeld te zijn en 48 minuten wachten eindelijk een medewerkster aan de telefoon die mij vervolgens ook weer bijna 10 minuten in de wacht zette …. Daarna bericht dat er waarschijnlijk rond 14:00 uur alsnog een monteur gaat langskomen. We wachten af ….

Wat een slecht bedrijf! Afspraken niet nakomen, er zelf achteraan moeten als een monteur niet verschijnt, abonnementsgeld incasseren en de klant niet serieus nemen.

Gewenste Oplossing:

Als Energiewacht mij als klant serieus neemt, afspraken nakomt en doet waarvoor ik ze betaal.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. M. Schilperoord