Klacht: Niet nakomen afspraken

op 17 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb 20 juli geprobeerd via de site boeken te bestellen voor mijn zoon.
Toen ik het bedrag van 310 euro wilde betalen in termijnen kon dit niet ik zou niet kredietwaardig zijn.
Oké ik niet misschien iemand in mijn omgeving die dit kon oplossen heb helaas maar laag inkomen dus kan het niet in 1 keer betalen.
Andere mensen hebben het voor mij geprobeerd kregen het allemaal niet waren niet kredietwaardig mensen die het geprobeerd hadden hebben een huis gekocht en een lening afgesloten betalen alles netjes ,een andere heeft zelf een bedrijf was ook niet kredietwaardig.
Met van Dijk gebeld nodig mail en telefoontjes gepleegd vanaf dat moment en bij wijze van uitzondering? Gingen ze een regeling treffen wel raar want ze adverteren ermee op de site dat je kan regelen vanaf 175 euro .
De heer Carl Dusseljee heeft het allemaal geregeld en laat mij een mail sturen via mevrouw Hummel dat de regeling een feit is en dat ik direct moet gaan betalen.
Ik heb doe zelfde dag terug gebeld en mevrouw uit gelegd dat ik pas vanaf 20 augustus kan betalen omdat dan mijn centen er zijn dit had ik al eerder doorgegeven aan mevrouw Hummel en zij zou dit meenemen naar Dhr Dusseljee zodat hij dit kon verwerken in de regeling.
Nu was dit dus niet gebeurt en moest ik gelijk gaan betalen Dhr Dusseljee nog aan de telefoon gehad en hij vertelde mij dat die de regeling niet kon veranderen maar dat een latere betaling geen probleem was omdat ze toch pas later zouden gaan afschrijven.
Gelukkig kon ik 80 euro lenen en heb dat over gemaakt waardoor er nog 48.45 open bleef van dat eerste termijn waarvan Dhr Dusseljee zij is geen probleem. Staan dat ze die 48.45 gingen afschrijven op 22 augustus dus was er geen probleem.
Na een paar dagen zag ik in de incassolijst dus er was inderdaad geen probleem.
Totdat ik belde maandag waar de boeken bleven Mevrouw Brandsma vond het ook raar en ging het uit zoeken .
Later op die dag kreeg ik een mail dat ik de afspraken niet was nagekomen?en dat mijn klantenkaart was ingetrokken en dat ik pas de boeken kreeg/krijg als er een complete betaling is.
Ik heb haar via mail laten weten wat de afspraken waren met haar college zij heeft daarom ook verlegd gehad met Dhr Dusseljee en ze blijven bij hun punt.
Nu heb ik geen boeken voor mijn zoon het is onmogelijk dit in 1 keer te betalen voor mij en na navraag bij andere ouders blijkt dat niemand het kon regelen en dat iedereen gelijk moest betalen wel raar als je aangeeft op je site dat het wel kan en wel raar dat dan iedereen niet kredietwaardig is.

Ik wil graag de boeken van mijn zoon hebben en een regeling.
Helaas is het niet voor iedereen mogelijk dit in 1 keer te betalen en wil ook graag dat er anders omgegaan wordt met klanten ik voel me aan het
Lijntje gehouden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 17 augustus 2016 om 11:21 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Dcdlvw

5 maanden geleden - Worden nu de boeken dan ook opgestuurd?want hij kan niet wachten tot het einde van de regeling.

Bericht van Van Dijk Educatie

5 maanden geleden - Beste mevrouw Visser, De boeken worden z.s.m verstuurd. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 08:19 geantwoord

De boeken zijn nog steeds niet opgestuurd!?Jullie hebben inmiddels het geld wat betaald moest worden voor de regeling ontvangen maar gisteren nog gebeld voor de boeken.
Wordt mij verteld ze waren onderweg maar er is een miscomuncatie met post.nl dus boeken waren niet verstuurd ,nu zouden ze gisteren weer zo snel mogelijk verstuurd worden?!
Dit is al vanaf 20 juli aan de gang a.s maandag begint zijn school ik wil graag de boeken!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Dcdlvw