Klacht: Niet nakomen afspraken

op 07 juni 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Wij hebben al ruim 1.5 maand geen internet. Online schuift het naar kpn en kpn doet vervolgens niets. Nu aangemeld bij het KFT ( klant focus team) van online. Zij zetten zo melden zij ” de tanden erin en lossen het zeker op”.
Ruim 1.5 week later, NIETS opgelost. Ze bellen wel maar niets word concreet om het probleem adequaat op te lossen.
Jan van KFT team heeft het over andere stappen zodat KPN doet wat ze behoren te doen, maar vervolgens wordt je door ander van KFT team.gebeld en is er niets concreets. Het zijn niets zeggende telefoontjes , waar je niet wijzer van word. Vervolgens wordt gezegd , nadat wij wederom met de klantenservice gebeld hebben ‘ja we snappen het, morgen d.d 7 juni word je terug gebeld met concrete stappen.
Wederom niets.
Weer zelf gebeld, iemand aan de lijn die het maar lastig vond en wilde dat we moesten afwachten. Daarop gezegd, nee we wachten al lang genoeg, afspraak is afspraak.
Met moeite wil hij aantekening maken dat KFT terug belt. Maar ook dit is wederom afwachten.

Wil concreet dat het probleem ‘geen internet’ word opgelost!

Concreet worden en zorgen dat internet gaat werken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amy1