Klacht: Niet nakomen afspraken

op 30 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Wij zijn binnen Amsterdam verhuist en hebben het internet op tijd gewijzigd volgens de website. Toen we echter verhuis waren had het nog 1 MAAND nodig om omgezet te worden. Dit kwam al niet overheen met hoe het op de website gecommuniceerd wordt. Na de maand wachten op 27-5-2016 deed ons internet het nog steeds niet. We hebben gebeld en het zou omgezet worden, diezelfde dag nog. Aan het eind van de dag nog steeds geen internet en opnieuw gebeld. Toen werd doorgegeven dat de ingangsdatum de dag erna zou zijn (28e). De 28e weer geen internet. Opnieuw gebeld en toen zou het al die tijd al verkeerd gecommuniceerd zijn, want het zou de 30e pas omgezet worden. Kort samengevat, ze communiceren duidelijk gewoon onzin. We zijn zakelijk afhankelijk van het internet thuis, dus dit is ronduit BELACHELIJK.

Internet moet DIRECT aangesloten worden en ik wil een tegemoetkoming vanuit Telfort zien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Quirijn Oostveen