Klacht: niet nakomen afspraak keukenafdeling Hengelo om een keuken te MOGEN bestellen

rotkeuken op 23 oktober 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Na veel geharrewar vorige week bij keukenafdeling Ikea in Hengelo geweest. Daar gesprek gehad over keuken. Er wer door de medewerker (Arjan) een afspraak gemaakt, hij zou me vanmorgen tussen 9-10 bellen. Niet dus. Heb gebeld met klantenservice, kreeg ene Arrasj aan de telefoon. Hij liet mij even wachten en belde met Ikea Hengelo, keukenafdeling. Ik zou zo snel mogelijk worden gebeld, Arjan was even in gesprek (om 10.15). Nu is het al 12.10 en nog steeds geen telefoontje. Ik vind het schandalig dat Ikea zo met mij omspringt. Ik wil een keuken bestellen en zo spoedig mogelijk geleverd hebben. Ik ben bijzonder ontevreden en woedend, ik heb nog een leven naast de hele dag wachten op een afgesproken telefoontje!!!

Als hij NU belt

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rotkeuken