Klacht: Niet nakomen afspraak.

op 14 september 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuw internet abonnement aangevraagd, echter is onze verbinding op de tweede aderpaar geplaatste. De tweede aderpaar is bij ons zeer slecht en we halen ook maar een snelheid van maximaal 9mb. Aangezien ik nog binnen de bedenktijd zat besloot ik om deze reden van het abonnement af te zien. Op 23 augustus heb ik hiervoor contact gehad met de klantenservice van telfort. De klantenservice bood als oplossing aan om de verbinding om te zetten naar het eerste aderpaar. Aangezien ik zeker weet dat ik dat de verbinding verbeterd wanneer deze op de eerste aderpaar gezet word, ben ik hiermee akkoord gegaan en heb ik het abonnement niet geannuleerd. Op 11 september 2016 was de verbinding nog niet overgezet en heb ik telfort per mail een reminder gestuurd. Ik kreeg de volgende gelijk als antwoord dat mijn verzoek (tegen de belofte) is afgewezen. Daarop heb ik gereageerd met melding dat ik er vanuit ga dat de verbinding alsnog op het eerste word gezet binnen de beloofde termijn, anders voel ik mij genoodzaakt om conform wetboek 6 telfort in gebreke te stellen. Ik kreeg vrijwel meteen hetzelfde antwoord weer terug van Telfort.

Zoals telefonisch beloofd op 23-08-2016 de internet verbinding overzetten naar het eerste aderpaar. Mocht dit niet gebeuren dan voel ik mij genoodzaakt om telfort in gebreke te stellen en het abonnement vroegtijdig op te zeggen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door benji76