Klacht: Niet nagekomen beloftes

op 18 mei 2019 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Wij zijn afgesloten van energie en gas. Daags erna een nieuwe leverancier en dit was ook zichtbaar voor enexis. De monteur die afgesloten heeft zei dat we dan gelijk weer aangesloten konden worden. En die vriendelijke mevrouw aan de telefoon zeo dat ik dezelfde dag nog teruggebeld zou worden hoe laat ze zouden komen voor heraansluiting. En er is overeengekomen dat de kosten voor af- en heraansluiten bij de monteur gepind kunnen worden. Maar ik krijg geen enkele reactie meer! Diep triest dit, zo ga je niet met mensen om, terwijl er een grote vestiging van enexis in venlo zit, 12 km van ons vandaan. Dus aan de afstand kan het ook niet liggen dat ze even snel iemnad langs kunnen sturen. Afsluiten binnen 5 minuten, maar heraansluiten duurt een eeuwigheid!

Als het zo snel mogelijk, liefste vandaag nog, opgelost wordt en wij weer aangesloten zijn! Anders gaan we een schadeclaim indienen wegens apparatuur die niet meer fatsoenlijk werkt en levensmiddelen die bedorven zijn omdat enexis hun beloftes en afspraken niet nakomt!

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 18 mei 2019 om 12:29 geantwoord

Hallo Anita! Ik heb je bericht gezien en ik begrijp dat je het liefst vandaag nog opnieuw aangesloten wordt. Mijn collega’s hebben via andere kanalen al meerdere malen op je vraag gereageerd en het antwoord blijft hetzelfde: we gaan je zo snel mogelijk weer aansluiten. Ik kan me voorstellen dat dit voor jou liever gisteren dan vandaag is hoor, we doen wat we kunnen. Ondanks je situatie wil ik je een prettig en zonnig weekend wensen! ^Marijke - Enexis Webcare

Heeft op 18 mei 2019 om 15:53 geantwoord

Nee het is hetzelfde antwoord wat ik gister en eergister ook al kreeg. Ze komen niet met een oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Lottum