Klacht: Niet nagekomen belofte

op 03 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de website een hangmat besteld. Omdat het niet lukte om binnen de levertijd de hangmat te bezorgen beloofde Lidl mij een waardebon. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Bij levering van de hangmat verwachte ik een waardebon bijgesloten. Dit was niet het geval. Inmiddels meerder malen gemaild maar ik ontvang geen enkele reactie. waarom iets toezeggen en het dan niet uitvoeren? En waarom niet reageren op mail?

Gewenste Oplossing:

Als ik de beloofde waardebon ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 juli 2017 om 19:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nooitmeerbellen