Klacht: niet nagekomen afspraken

op 03 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een groot aantal klachten vanaf dag 1 gemeld,
app contact / gemaild / gesproken enz.
het laatste nu is na meer dan 3 weken !!! dat ik terug gebeld zou worden voor een passende oplossing en nog steeds niets gehoord heb !1
zelfs niet na alweer diverse mails.
Voor mij is afspraak afspaak.
De Roompot : wij willen graag oplossen 🙁

Gewenste Oplossing:

wanneer zij iig zoals afgesproken afgelopen maandag,
mij zouden terug bellen met een passende oplossing : diezelfde dag.
nog steeds niets gehoor / gelezen
en klachten stapelen zich maar op, iedere x denk ik dat het maar niet erger kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 04 augustus 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Anne Maaike

1 week geleden - Klopt - 150€ korting op een volgend verblijf om te laten zien dat ze het wel kunnen. De vakantie was 1500+ voor een weekje. Medewerker zou terug bellen 31 juli voor een andere oplossing !! Tot op de dag van vandaag nog niet terug gebeld daarover. Daarbij ga ik toch niet coor nog heel veel euro s een nieuwe vakantie bij de Roompot boeken met 150€ korting - reken maar na hoeveel ik dan weer bij moet betalen en dat alles met het idee van alle klachten en alle niet nagekomen afspraken, jullie snappen toch ook wel dat dat zo niet gaat

Bericht van Roompot

1 week geleden - Geachte mevrouw Kooijman, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben navraag voor u gedaan bij het desbetreffende park. Op maandag 31 juli jl. heeft de receptie van Roompot Beach Resort contact met u opgenomen en u de korting van €150,00 aangeboden op een volgend verblijf op één van onze Roompot parken. U heeft aangegeven dat dit aanbod voor u niet passend is. Hoewel wij het vervelend vinden dat u niet tevreden bent, betreft dit ons definitieve aanbod en is er niet aan u beloofd om later terug te bellen. Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij hierbij uw dossier.

Reactie van de melder van de klacht Anne Maaike

1 week geleden - Dat is dus weer niet de afspraak - mevrouw heeft mij zeker wel gezegd te Overleggen en die middag nog terug te komen met een ander voorstel. Met de rug tegen de muur !!!! Lekker makkelijk om zo om te gaan met jullie gasten !!!! Die hard hebben gewerkt om Met hun 3 kleinkinderen en top vakantie te gaan houden op Het strand en dat je dan zo aan de kand gezet wordt en dan het alles zo af te doen na toch wel een hele ris klachten - ook qua veiligheid in het huisje

Reactie van de melder van de klacht Anne Maaike

1 week geleden - Dit kan toch zo niet !! Zo oneerlijk !! Zo veel geld !! En zo niet gekregen wat beschreven staat !! Is dit nu eerlijk !!!

Reactie van de melder van de klacht Anne Maaike

1 week geleden - Ik snap niet op zo n dure vakantie - dan er na zoveel Klachten en zoveel vertrouwen kwijt in de Roompot - er aangeboden wordt om 150€ korting te geven - ik een heleboel bij moet gaan betalen om te laten zien dat alles wat er fout gegaan is jullie de kans willen krijgen om het goed te doen. Je kan toch niet van mij verwachten wanneer jullie niet aan de eisen voldoen (die niet eens met betrekking tot persoonlijke dingen heeft) dat ik nog moet bij gaan betalen en maar zien of t beter wordt - na zo n vakantie en zo n nasleep !!!!

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:16 geantwoord

T is geen passende oplossing - en dan ook nog eens eenzijdig de klacht als afgehandeld geven -

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Maaike