Klacht: niet nagekomen afspraken

op 21 mei 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorig jaar november collier gekocht van swarovski, gelijk een verlengstuk aangevraagd en met de vraag wat de kosten zijn. waren geen kosten aan verbonden.Service van de zaak werd er gezegd. Vorige maand werd er gemeld dat zij geen leverancier meer waren van swarovski en het verlengstuk niet geleverd zou worden. Ondertussen zelf naar amsterdam gereist en zelf een verlengstuk gehaald. Terug in mijn woonplaats naar de winkel, de dames konden niets voor mij betekenen.Ik werd netjes afgewimpeld met de mededeling dat alles via het hoofdkantoor werd gedaan. SERVICE van de zaak, amahoela.

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming in de kosten van de aanschaf van het verlengstuk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jan-corrie