Klacht: Niet nagekomen afspraak

op 26 juli 2017 over Direct PC in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een contract aangegaan met pc direct ik kon gebruik maken op21julie 2016 ik heb een opzegbrief in gevullt dat ik geen gebruik van hun diensten wil maken en contract niet verleng tot mijn verbazing krijg ik nog even een pittige rekening die ik overigens niet terecht vind en ook niet zal betalen heb telefonische gebeld uitlegt over mijn onvrede ook konden we het niet eens worden over het contract bij mijn weten heeft een jaar 12 maanden en geen 11 maar goed ook vragen ze administratie kosten van 25euro?????kortom niks vrijblijvend een jaar contract ze naaien je nog fors met een onzin rekening

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze zich aan mondelinge afspraken houden zo als ze het mondeling aanspreken toen ze persoonlijk langs kwamen !Nu wil ik van ze af krijg even forse rekening onbegrijpelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct PC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Direct PC in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Smeerpoets