Klacht: Niet na komen vermelde levertijd

op 18 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Goedemorgen,

Ik heb 06-10-2016 een bestelling geplaatst hierbij stond vermeld dat deze binnen 24 uur verwerkt zou worden.

Nu kreeg ik gister 11-10-2016 pas een mail dat het verstuurd is.
Ik heb gekozen voor Expressverzending omdat hierbij stond vermeld dat dit tussen de 3 a 4 dagen geleverd zou worden.
Ook moest ik hier extra 15 euro voor betalen wat ik heb kunnen verrekenen met een andere product zodat ik deze niet hoefde te betalen.

Nu krijg ik ook in het bericht van gister te lezen dat dit pas tussen de 10-20 dagen geleverd zal worden dus 08-11-2016.

Ik vind dit niet acceptabel want heb deze producten z.s.m. nodig en heb daarvoor ook Expressverzending gekozen.

Ik heb de producten uiterlijk voor de 19e nodig

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling voor de 19e ontvang anders heb ik dit voor niks besteld. En heb ik voor niks veel geld uitgegeven.

Ook verwacht ik dat ik invoer rechten moet gaan betalen en hoop dat miniinthebox dat ook terug zal betalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 01:36 geantwoord

Beste Leroy Hagoort,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.

Wij zullen 24.97 EUR (100% belastingkosten) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Verder spijt het ons maar wat is er vekeerd aan uw oplader? Deze had u in het zwart besteld en is op het eerste zicht niet anders dan op onze website. Kan u ons ook de S code geven (barcode) op de verpakking voor controle bij onze leverancier.

We wensen u een mooie zondag.

Hermes
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Leroyh