Klacht: Niet na komen van het toegestuurde contract abonnement

op 26 juli 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Abonnement afgesloten. Deze ondertekend en geretourneerd. Nu komt mail van GSMWEB dat er een fout is gemaakt in het tarief en doet voorstel om het abonnement tegen het juiste tarief aan te sluiten. Hier niet mee akkoord gegaan. Na wat heen en weer gemaild te hebben ben ik uiteindelijk toch akkoord gegaan met het juiste tarief. Echter ontvang ik een mail van GSMWEB dat het contract geannuleerd is en dat inmiddels de voorwaarden wederom zijn gewijzigd en nu er een nog hoger tarief van toepassing is voor het door mij gewenste abonnement. Ten eerste heb ik het eerste contract niet geannuleerd en volgens deze had ik de tijd tot 31-7-2016. Na telefonisch contact met GSMWEB zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen. Vreemde manier van werken heb je een contract welke tot 31 juli 2016 geldig is maar mag GSMWEB tussentijds wel de tarieven aanpassen.

Indien GSMWEB het door mij gewenste abonnement afsluit voor de dan maar juiste tarief die op het moment van mijn aanvraag van toepassing was.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw L. Ziemele