Klacht: Niet na komen van afspraken

op 30 maart 2016 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

Op 6 maart 2016 hebben wij een bestelling geplaatst voor een salontafel bij https://www.yorimeubels.nl, met de afspraak of het voor 2 april 2016 geleverd kan worden.

Hiermee is hij mee akkoord gegaan, wel zegt hij erbij als de betaling niet gedaan dan start hij niet met het bouwen van de salontafel. Wij hebben dezelfde dag het geld nog overgemaakt!

Nu komt deze meneer met smoesjes dat hij ziek was en dat de tafel gevallen is bij het inladen. Nu geeft hij aan dat 2 april niet haalbaar is. Deze persoon is niet te bereiken! Hij publiceert een mobile nummer op zijn website die het niet doet. Ook geeft hij aan dat het voor hem niet haalbaar is omdat hij naar andere klanten moet gaan!? Als eenmanszaak zorg je eerst voor een goed service van betaalde klanten. Dit is bij Yorimeubels niet het geval!

De tafel moet voor 2 april 2016 geleverd worden of hij stort de volledige bedrag terug!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yori Meubels in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yori Meubels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yori Meubels

Heeft op 04 mei 2017 om 11:21 geantwoord

Klacht is inmiddels al enige tijd geleden opgelost. Tafel is geleverd en verder geen reacties meer gehad van deze klant. Het zou fijn zijn dals de klacht als opgelost wordt aangemerkt en wordt verwijderd. Het is jammer dat bedrijven dit niet zelf kunnen doen maar afhankelik zijn of de klant dit wel doet

Alle klachten die gemeld zijn door K.Seeamber