Klacht: Niet na bezorgen als krant niet bezorgd is

op 06 oktober 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Wij hebben vanmorgen geen krant gekregen. Ik kreeg te horen dat deze niet nsbezorgd wordt maar wel in mindering wordt gebracht. Ik vind dit geen service. Wij lezen de krant ‘ s morgens samen. Mijn man is niet van de computers en ik vind het niet fijn lezen op een scherm. Er wordt maar vanuit gegaan dat iedereen een computer thuis heeft. Ik wil jullie uit de droom helpen dit is niet waar. Win denken er dan ook aan om op te zeggen.

Als er gewoon weer nabezorgd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 06 oktober 2016 om 11:55 geantwoord

Geachte mevrouw Wolbers,

Wij vinden het uitermate vervelend dat U vanmorgen geen krant heeft ontvangen.
Uiteraard wordt hiervan melding gemaakt bij ons distributiebedrijf zodat uw bezorger hiervan in kennis wordt gesteld.

Sedert September 2013 is landelijk bepaald dat er geen nabezorging meer plaatsvindt bij de kranten.

U ontvangt een vergoeding voor de nietbezorgde krant middels verrekening met Uw abonnementsgeld

Hopend U hiermede voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet

Backoffice Mediagroep Limburg