Klacht: Niet mogen terugbrengen van een broek maar wel toestemming gehad

op 01 juli 2017 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Ik heb mango eindhoven centrum van te voren gevraagd of ik een broek terug mag brengen zonder bon. De medewerkster heeft haar leidinggevende gevraagd of er een andere mogelijkheid is. Ze heeft me overtuigend gemeld dat ik met een afschrift van de bank (die geprint is) naar de winkel mocht komen om de broek terug te brengen ofwel te ruilen. Vandaag (1 juli) ben ik in de ochtend naar de winkel geweest waarop een medewerkster me heeft gezegd dat ik de broek mag ruilen maar dat ik geen geld terug mag vangen. Dat was voor mij prina want de broek heb ik te groot gekocht en ik wilde graag een kleinere maat. Ik heb de medewerkster wel gezegd dat ik de broek in een kleinere maat vandaag (1 juli)smiddags zou ophalen omdat ik nog naar Tilburg moest voor een vergadering en ik liever niet de hele tijd net de broek rond wilde lopen. Toen il de broek in eindhoven weer op wilde halen mocht ik geen kleinere maat zolas afgesproken meenemen omdat ze ondertussen schijnbaar alsnog heeft geconcludeerd dat de broek zonder originele bon niet geruild mocht worden. Dit is met terugwerkende kracht zomaar besloten terwijl ik in de veronderstelling was dat ik een kleinere maar mee kon nemen. Dit kan niet! Ik hen nu een broek die te groot is waar ik niks mee kan.

Als ik alsnog broek mag ruilen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karima Si-Ali