Klacht: Niet melden van bankbeslag

op 30 juni 2016 over Van der Vleuten en Van Hooff in de categorie Incassobureaus

Tot mijn verbazing zonder mijn medeweten is er beslag gelegd op mijn bankrekening door van der Vleuten & van hooff. Ik heb geen brief noch mail noch bericht gekregen dat dit zou plaatsvinden. Ik heb direct contact opgenomen omdat dit het enige geld was wat ik ter beschikking had. Ik ben een alleenstaande moeder van 4 kinderen. Zonder de inkomsten die ik net gestort had gekregen waar ik geen toegang tot heb, vraag ik me af hoe ik de rest van de maand en mijn rekeningen moet betalen. En belangrijker nog waar moet ik dan van leven met mijn kinderen de komende maand zonder inkomsten. Zo zag ik dat ik niet de enige ben die het zelfde probleem ondervind met deze deurwaarder.

Mijn geld terug en een betere communicatie in plaats van van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Vleuten en Van Hooff over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Vleuten en Van Hooff in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van der Vleuten en Van Hooff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van der Vleuten en Van Hooff

Heeft op 30 juni 2016 om 14:38 geantwoord

Geachte mevrouw Fung-Loy,

Uit kracht van een vonnis is beslag gelegd op uw bankrekening. Dit beslag wordt uiteraard niet op voorhand aangekondigd. Vandaag heeft u meermalen met mijn medewerkers gesproken die u hebben aangegeven op welke wijze wij u ter wille kunnen zijn met een oplossing. Als u ons de door ons gevraagde stukken doet toekomen, kunnen wij hier naar kijken.
Wij wachten op uw reactie.

mvg Van der Vleuten & Van Hooff

Reactie van de melder van de klacht Santucia Fung-Loy

8 maanden geleden - Het is helemaal nog niet opgelost dus ik verzoek u vriendelijk om mijn klacht te laten staan zolang het nog niet is opgelost. Met vriendelijke groet,

Bericht van Van der Vleuten en Van Hooff

8 maanden geleden - Geachte mevrouw, Het vonnis is uit 2013. U heeft notabene in 2015 na uitvoerige communicatie een regeling met ons getroffen. Deze regeling bent u, ondanks herinnering, niet nagekomen. Hoe sneller u de gegevens aanlevert, des te sneller kunnen wij zien of wij u kunnen helpen.

Heeft op 30 juni 2016 om 15:10 geantwoord

Nogmaals zoals ik eerder heb aangegeven ben ik mijn betalingsregeling nagekomen maar door het schuldhulptraject die mij heeft aangegeven om geen betalingen meer te doen heb ik dat gedaan. En nu pluk ik daar dus de vruchten van.... des te sneller ik de stukken aanleveren des te sneller wordt t behandeld maar alsnog zit ik nu zonder geld.

Bericht van Van der Vleuten en Van Hooff

8 maanden geleden - Het lijkt mij verstandiger om niet verder op deze openbare wijze over de inhoud van het dossier te discusseren. Ik zal u verder rechtstreeks mailen.

Alle klachten die gemeld zijn door Santucia Fung-Loy