Klacht: Niet meer op rekening kunnen betalen

op 04 oktober 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik bestel met veel plezier op deze site. Ik vind het fijn dat je achteraf kan betalen en daar maak ik dan ook gebruik van. Je kan veel kleding kiezen en thuis op je gemak de maten en kleuren bekijken.

Nu kreeg ik een melding dat ik niet meer achteraf kon betalen omdat ik 80% van mijn bestellingen terug stuur.

Ik begrijp het heel goed, 80% is veel. Maar waarom is het mij niet bekend gemaakt dat dit op een gegeven moment de consequentie zou zijn? Ik was hier niet van op de hoogte. Als ik dat wel was, had ik hier natuurlijk rekening mee gehouden.

Ik moet nu alles vooruit betalen en dat lukt helaas niet. Blijft dit nu voor altijd? Ik zou dit erg jammer vinden, ik zou niet meer via de wehkamp bestellen.

Nogmaals, ik vind de regeling heel begrijpelijk, maar als ik hiervan op de hoogte was had ik hier rekening mee gehouden.

De medewerkers kunnen me hier geen duidelijk over geven, behalve een bon van 7,50

Ik ben tevreden wanneer ik hoor voor hoe lang dat is en daarbij vind ik het echt heel raar dat ik 'gestraft' word voor iets waarvan ik niet op de hoogte was.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:59 geantwoord

Goedemiddag,

Begrijpelijk dat het vervelend is dat u op dit moment geen gebruik kunt maken van de optie 'achteraf betalen'.

De reden hiervan is inderdaad dat er meer dan 80% is geretourneerd. Zodra uw retourpercentage onder de 80% is gekomen zou u deze mogelijkheid weer moeten krijgen. Het is voor ons niet zichtbaar wannneer dit zal zijn, dit wordt automatisch berekend door het systeem als u een bestelling wil plaatsen.

Excuses voor het ongemak.

webcareteam wehkamp

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:32 geantwoord

Ik had hier van te voren op de hoogte gebracht moeten worden

Alle klachten die gemeld zijn door Fvn