Klacht: Niet meer nabezorgen van niet ontvangen krant

op 04 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 1juli jl heb ik geen krant ontvangen.
Telefonisch werd mij medegedeeld dat de krant voor half tien bezorgd zou worden, on ruim na tienen nog geen krant, kreeg te horen dat de krant wegen kosten besparing niet meer na bezorgd werd.

Na een en vijftig jaar abonnee te zijn, vind ik dit een diep treurige zaak, op mijn vraag of ik de krant eventueel bij het uitgifte kantoor kon op halen, kreeg ik als antwoord Nee dat kan niet.

Ter compensatie zou ik een jaar boek toe gestuurd krijgen. wat ik eigenlijk niet wilde, ik wil mijn krant.

Ik heb toen voor twee euro vijf en negentig een krant moeten kopen.

Als dit het beleid wordt van de Telegraaf, en dit soort praktijken vaker gaan gebeuren ( neem slecht weer bijvoorbeeld ) voel ik mij genoodzaakt om na EEN EN VIJFTIG JAAR mijn abonnement op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

Als ik normaal, waar ik voor betaal, elke dag mijn krant krijg en desnoods op kan halen ergens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juli 2016 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Ruys,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft niet tevreden te zijn met de compensatie naar aanleiding van uw bezorgklacht.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben zojuist telefonisch met u gesproken en zijn overeen gekomen over een geschikte oplossing.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een prettige nieuwe week toe.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Heeft op 04 juli 2016 om 16:49 geantwoord

Ik zal blijkbaar wel moeten, want er word niet meer nabezorgd en een krant ophalen schijnt ook niet te kunnen, wat ik een vreemde zaak vind, daar ik vroeger ook kranten bezorger geweest ben, en op het depot altijd wel een paar kranten over waren of als bezorger had je wel een krant over.

Dat de vergeten krant te duur zou zijn om na te laten bezorgen vind ik ook vreemd, daar de bezorger daar uiteindelijk voor betaald wordt .
nogmaals als dit in de toekomst vaker gebeurd, zeg ik mijn abonnement na 51 jaar op, want als de Telegraaf op deze manier met trouwe klanten om gaat, vind ik dat diep treurig.

Alle klachten die gemeld zijn door ruys