Klacht: Niet meer mogelijk om te sporten

Andyoverdijk op 01 november 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo,
Ik vind het dus niet normaal dat we bijna nergens meer kunnen reserveren,
Waar betaal ik in gods naan dan nog voor als ik nergens kan sporten, wil dus bij deze ook een klacht in dienen en/of me abbo opzeggen wand ik ga niet blijven betalen en kan geen gebruik maken van de clubs. Ik sport al 3/4 jaar ofzo en jullie blijven maar steeds meer en meer mensen aan nemen terwijl de mensen die al jaren trainen krijgen geen kans meer om te sporten, vind dit dus niet meer normaal. Ik wil dus dat jullie met een oplossing gaan komen of jullie stoppen mijn abbo per direct

Ik weet niet hoe ze dit willen oplossen
Miss een vermindering van de maandkosten zolang we niet kunnen sporten

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 november 2020 om 13:42 geantwoord

Beste Andy,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te horen dat jij momenteel moeite hebt met het kunnen reserveren van een tijdsslot. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Van de overheid hebben wij onze maatregelen moeten aanscherpen waardoor wij momenteel minder leden mogen toelaten in de club, dit heeft als gevolg dat er ook minder plek is om te reserveren. Uiteraard vinden wij dit heel erg vervelend, maar het komt regelmatig voor dat er nog plekken vrij komen wegens het annuleren van een mede sporter. Ik kan je het beste adviseren om onze app goed in de gaten te houden of wellicht een andere club proberen. Jouw feedback zal ik direct doorsturen naar de desbetreffende afdeling.

Mocht jij jouw opzegging willen doen, dan kun je dit altijd snel en gemakkelijk doen via jouw MyBasic-Fit omgeving op onze website of in de app.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Andyoverdijk

Heeft op 02 november 2020 om 13:59 geantwoord

Née dat begrijp ik ook dat door al die regels jullie ook gebonden zijn maar wat ik bedoel is ik sport al jaren samen met mijn vriendin maar er blijven gewoon nieuwe abbonomenten afgesloten worden daardoor is er voor de vaste leden geen plaats meer

Alle klachten die gemeld zijn door Andyoverdijk