Mijn Klacht:
ik heb 21 mei een bestelling gedaan van een blackberry en een silicone hoesje.
Het hoesje bleek niet op voorraad en moest 5 tot 10 werkdagen wachten.
bij mijn bestelstatus stond 31 mei, echter na 31 mei niets gehoord, maar even een mailtje sturen, mailtje terug ontvangen 8 juni kon ik mijn bestelling verwachten.
5 juni kreeg ik onderstaand bericht:
Geachte mevrouw ,
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ……….. helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Globo’comm hard silicone (transparent grey) tasje voor Blackberry 8520 – GloboComm
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 12 juni 2012 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Okee vervelend! toch nog even een mailtje gestuurd dat ik dit niet netjes vind en graag zsm alles wil ontvangen.
zelfs het hoesje geannuleerd zodat de telefoon snel kan komen.
krijg ik 6 juni onderstaand bericht:
Geachte mevrouw overduin,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ……….te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Bestelnummer: ………….
Artikel: BlackBerry Curve 8520 – Zwart – Hi prepaid telefoon – Hi
Aantal: 1
Betaalmethode: iDEAL
U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.
Toen werd ik iets bozer en heb direct een mail gestuurd dat ik al 3 weken op de telefoon wacht en dat ze maar met een beter alternatief moesten komen dan niet meer leverbaar en geld terug (de telefoon was voor mijn dochter haar verjaardag).
hier kreeg is als antwoord dat dit niet mogelijk is.
weer een mail gestuurd dat ik daar geen genoegen mee neem.
Krijg ik vervolgens een mail terug:
Geachte heer/mevrouw ,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 juni 2012.
U geeft aan dat u ontevreden bent over het feit uw bestelling is geannuleerd omdat deze niet leverbaar is.
Als gevolg van grote drukte duurde het beantwoorden van uw bericht wat langer dan u van ons gewend bent. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.
Wij vinden het erg vervelend te horen dat uw dochter en u een tijd tevergeefs op deze bestelling hebben gewacht. Wij willen u daarom graag uitleggen wat er zich in de afgelopen periode heeft afgespeeld.
Wanneer een artikel vertraagd is heeft dat en dit geval te maken met het feit dat deze moeilijk leverbaar is. Bol.com is afhankelijk van de informatie die leveranciers ons verschaffen. Zodra een leverancier aangeeft dat dit artikel niet meer naar zoals op de site vermelde levertijd te leveren is veranderen wij dit uiteraard direct. In de tussentijd gaat de leverancier op kijken of dit artikel weer op voorraad gebracht kan worden. Wanneer dit niet mogelijk is gaat bol.com op zoek aan andere leveranciers die dit artikel leveren. Dit proces kost tijd. Vandaar dat bol.com u zo snel mogelijk op de hoogte stelt wanneer er enige informatie bekend is over de levertijd of leverdatum.
Helaas is er in uw geval geen nieuwe leverancier gevonden die uw bestelling kan leveren op korte termijn. Vandaar dat uw bestelling geannuleerd is. Wij storten zo snel mogelijk het betaalde bedrag terug op uw rekening. Helaas is er verder niets dat wij voor u kunnen betekenen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nou kijk ik vandaag op de site van bol en wat zie ik dat de telefoon er nog op staat alleen 10 euro duurder!!
Dus ik weer een mail sturen dat ik nu echt heel erg boos ben, krijg ik meteen een antwoord (ze reageren wel snel)
Geachte mevrouw Overduin,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 juni 2012.
U geeft aan dat u ontevreden bent, omdat u op de site ziet dat he door u bestelde artikel inmiddels weer leverbaar is en euro 10,- duurder.
Wij begrijpen dat er op dit moment onbegrip bij u is ontstaan. Nadat de leverancier die het artikel ‘BlackBerry Curve 8520 – Zwart – Hi prepaid telefoon’ heeft aangegeven dat dit artikel niet meer leverbaar is door diegene hebben wij de bestelling helaas moeten annuleren.
Wij zijn op zoek gegaan naar een nieuwe leverancier. Zeer kort geleden is er een nieuwe leverancier gevonden die dit artikel kan leveren. Deze leverancier rekent de prijs van euro 119,99. Wij begrijpen heel goed dat dit als vreemd wordt opgevangen door u. Helaas kunnen wij de prijs die de leverancier hanteert niet verlagen.
Hopelijk begrijpt u dat wij u niet opzettelijk ontevreden willen stellen. Bol.com heeft haar best gedaan een nieuwe leverancier te vinden om de klant toch in zijn behoefte te kunnen voorzien.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Dit is gewoon ongelofelijk hoe ze bij bol met hun klanten om gaan!!
blijkbaar hebben ze liever ontevreden klanten dan dat ze 1 klant een telefoon sturen die een tientje duurder is!!!!
update 10 juni: er wordt mij een cadeaubon aangeboden van 5 euro.
vervolgens geef ik aan dat ze die bon bij het reeds betaalde geld kunnen doen en de telefoon opsturen.
wordt ik met een linkje doorverwezen naar een telefoon van 150,00 duurder en de bestelde telefoon is ineens niet meer voorradig!!!
dit riekt naar oplichting!!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn bestelling ontvangen!!!
