Klacht: Niet meer betalen via Paypal

op 07 oktober 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Speciaal voor Wish had ik een paypal acount aangemaakt. Zonder ook maar enig bericht kun je niet meer betalen via Paypal. Erg jammer want op deze manier ga ik niets meer bestellen bij Wish. Teveel items komen niet aan en met Paypall had ik toch nog een verzekerd gevoel omdat je net als met een creditcard je gekochte artikelen verzekerd zijn. Voor mij beslist geen meerwaarde meer bij Wish omdat Ali vaak net iets goedkoper is of behoorlijk goedkoper is. Nu ik toch niet meer verzekerd ben bij Wish met mijn paypal acount zal ik niet veel gebruik meer maken van Wish. Jammer maar goed, de app van Wish kan ik nu wel verwijderen van mijn phone. tenzij de paypal mogelijkheid terug komt.

Paypal terug en Klarna weg.
Ik heb enorm veel problemen gehad met Klarna.
Mij bestoken met brieven en aanmaningen en zelfs incassobureau terwijl ik direct had betaald omdat bij een 1e bestelling waar je gebruik maakt van Klarna eerst moest betalen voor het artikel uberhaubt de deur uit ging. Na mijn betaling werd ik bestookt met brieven dat ik niets betaald had. Pas na tussenkomst van mijn bewindvoerder destijds (omdat ik in een schuldsanering zat) bleek dat ik zelfs veel te veel had betaald. Met de schaamrood op hun gezicht zeiden ze, boden ze mij hun excuses aan en zou het teveel betaalde bedrag terug krijgen of gekort worden op een volgende aankoop. Ik heb niets teruggekregen, had ook niet anders verwacht. Bij zo'n bedrijf ga ik echt never nooit meer in zee. En als ik toch met ideal moet betalen dan kan het net zo goed bij de goedkopere aliexpress nu de voordelen van Paypal er niet meer zijn. Jammer

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karina7641