Klacht: Niet meer achteraf kunnen betalen.

op 24 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Al jaren ben ik een vaste klant, ik bestel veel en retouneer veel. Een van de voordelen van wekhamp.
Ik bestel verschillende maten, en modellen voor mezelf en 3 kids.
Gevolg ik stuur blijkbaar 80% terug, en dit is blijkbaar 50% meer dan de gemiddelde klant volgens Wekhamp. En dit schijnt niet te mogen.
Het afgelopen jaar heb ik voor ongeveer €2000 gekocht, meer dan de gemiddelde klant lijkt me.
Toch is het nu niet meer mogelijk voor mij achteraf te betalen.
Vreemd om je klanten zo te pesten.
Ik betaal op tijd, ik retouneer alles keurig netjes.
Whats the problem wekhamp??
Slecht nieuw management?

Weer achteraf betalen

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 24 december 2017 om 09:37 geantwoord

Goedemorgen,

Begrijpelijk dat het vervelend is dat de keuze voor 'achteraf betalen' op dit moment niet mogelijk is bij het plaatsen van een bestelling.

Zodra het retourpercentage onder de 80% komt is het mogelijk om weer gebruik te maken van deze betaaloptie. Het is niet mogelijk om dit eerder aan te passen.

Excuses voor het ongemak en we wensen u prettige feestdagen.

webcareteam wehkamp

Heeft op 24 december 2017 om 09:58 geantwoord

Wat een vreselijk standaard antwoord.
Er wordt compleet voorbij gegaan aan het feit dat ik wekhamp een hoop geld heb opgeleverd. Deze maatregel is zeer klantonvriendelijk. Het standaard antwoord kunnen jullie me besparen. Mij zijn jullie kwijt als klant.

Bericht van Wehkamp

4 weken geleden - Goedenavond, Jammer dat jij je niet kunt vinden in de nieuwe regels rondom retourneren en achteraf betalen. Ik kan me voorstellen dat dit je rauw op je dak is gevallen na jarenlang wel die mogelijkheid te hebben gehad. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Lolopop