Klacht: Niet meer achteraf betalen wegens te veel getourneerd

Lieke90 op 17 november 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde zojuist een bestelling plaatsen bij Wehkamp en zoals altijd achteraf betalen. Nu kreeg ik een melding dat dit niet kon omdat ik het afgelopen jaar meer dan 80% retour zou hebben gestuurd.
Naar mijn idee was dit juist altijd zo handig aan Wehkamp om bijv. meerdere maten te kunnen bestellen en deze dan retour te sturen als het niet past.
Ik vind dit maar een rare reden en ga dus ook ergens anders bestellen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon weer achteraf kunnen betalen, zoals altijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 17 november 2017 om 22:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat je niet meer gebruik kan maken van de betaalwijze 'Achteraf Betalen'. Het klopt dat wij de procedure voor deze betaalwijze hebben aangepast. Heb je meer dan 80% geretourneerd? Dan kunnen we je de betaalwijze Achteraf betalen helaas niet aanbieden in onze kassa.We kijken naar het aantal retouren ten opzichte van het aantal aankopen in het afgelopen jaar. Je kunt nog steeds bij ons bestellen door te kiezen voor een van de andere betaalwijzen. Als we je hiermee kunnen helpen, horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door