Klacht: Niet meedenkend personeel

op 14 augustus 2016 over Van Haren in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het zien van leuke sandalen met steentjes kwam ik er achter dat er op een van de sandalen wat steentjes ontbreken, helaas wat dat het paar in mijn maat. Omdat ik ze toch graag wilde vertelde ik aan de verkoopster wat er aan de hand was en of er misschien wat aan de prijs gedaan kon worden. De medewerker antwoorden hierop met nee dat was niet mogelijk en als ze nieuwe zou bestellen de steentjes er vroeg of laat toch afvallen. Wat een service en wat staan jullie achter je product heel slecht. Gaat me niet om de korting gaat erom als je schoenen koopt deze graag heel koopt en mocht er iets mee zijn en de klant wil ze graag nu meenen je meedenkt met de klant helaas was dit ver te zoeken in het filiaal in leiden en met medewerker marloes die daar leiding geeft.

Gewenste Oplossing:

Als ik de sandalen voor een gereduceerde prijs kan meenemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Haren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Haren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa-s1990