Klacht: Niet mee op het kleine busje omdat ik daar niet kon pinnen, de grote bus kwam over 1 minuut. Maar die kwam dus niet, hierdoor miste ik mijn trein naar het werk!!!

Lien Gulikers op 31 maart 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik mocht niet mee op het kleine busje omdat ik daar niet kon pinnen, de grote bus kwam over 1 minuut. Maar die kwam dus niet, hierdoor miste ik mijn trein naar het werk!!! Het is niet mijn probleem als ik niet kan betalen met een geldig betaalmiddel!
Bus die me weigerde was 40, bus die niet kwam 41

Gewenste Oplossing:

Als de buschauffeur hierop aangesproken wordt en ik een vergoeding krijg van Arriva.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 maart 2018 om 17:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lien Gulikers,

Jeetje, dat is niet zo mooi om te lezen. Via dit kanaal kan ik niks voor je betekenen betreft een eventuele vergoeding. In dit geval adviseer ik om je klacht in te dienen via het contactformulier op onze website

https:www.arriva.nlconsumentenservice-contactcontact-met-arriva-1contactformulier.htm

Je krijgt dan ook altijd een antwoord terug op je klacht. Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door