Klacht: niet luisteren

op 02 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het kort:
Ik heb de bezorgbundel niet opgezegd. Volgens uw mail wel .De vraag was en is
– waarom de bestelling toch nog vanaf 70 euro?
antwoord: staat in folder (bijgevoegd)
Ik heb wel een bril, maar na diverse keren de folder te hebben gelezen, kon ik geen bedrag vinden. Diverse keren contact gehad met diverse medewerkers vanwege niet verzonden of lekkend papbeker . Dus elke keer ook maar weer die vraag gesteld. Er zou contact met me worden opgenomen. Nou…dat heb ik gezien en ….nog steeds geen antwoord op mijn vraag!

Gewenste Oplossing:

Zie boven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lisette61