Klacht: niet levering van mobiel

op 11 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 juni 2012 bestel ik tel. een samsung ace 2(de ace 1 is niet meer leverbaar) met abonnement voor 2 jaar.het gesprek wordt opgenomen. ik ben al jaren bij tele2.ik bel na 2,5 weken om te vragen waar de bestelling blijft.het antwoord is dat ik die geanuleerd heb. opnieuw wordt mijn bestelling opgenomen per tel.op 22/6. twee weken later bel ik weer(6/7)met de vraag waar de bestelling blijft. mevr. deze is 22/6 geanuleerd,is het antwoord. ondertussen heb ik 1 uur aan de tel. gehangen 0900 nr. iemand anuleert mijn gestelling en bij de klantenservice hebben ze 2 keer mijn bestelling opgenomen.is tele2 wel betrouwbaar? wat gaan ze afschrijven van mijn rek.nr? ik heb niets op papier of mail gekregen.ze hebben al jaren mijn gegevens.

Gewenste Oplossing:

met spoed mijn bestelling leveren met excuus en betaling van het bellen naar 0900 nr. betrouwbaarheid controleren van medewerkers bij klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 juli 2012 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervelend dat de levering van een mobiel toestel niet naar tevredenheid loopt. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door irvernout