Klacht: Niet levering

op 02 april 2013 over Makro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op dinsdag 19 maart direct na het ingaan van de folder naar makro banendrecht geweest die volgens een medewerkster maar 2 kachels ontvangen hadden. Op haar aanraden 2 exemplaren gereserveerd. Een week erna wederom naar het filiaal waar de servicebalie meldde dat de 27e maart de kachels geleverd zouden worden. Het is nu 1 april en tot op heden niets vernomen. Ik ga er van uit dat de “prijspakker” prijs gewoon blijft gelden, wanneer ze ooit geleverd gaan worden

Gewenste Oplossing:

Directe levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Makro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Makro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Makro

Heeft op 04 april 2013 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is in behandeling genomen van het Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd over de verdere afhandeling.

Makro Customer Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door INCO BV