Klacht: niet leveren wandborden

op 10 augustus 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben 12 april van dit jaar 2 wandborden besteld en ook gelijk betaalt en bevestiging van gekregen .
maar tot nu nog helemaal niks binnen en wordt niet gereageerd op voicemail berichten mailtjes helemaal niks
ik vind dit een grof schandaal dat je zo met je klanten omgaat ik wil gewoon mijn geld terug is wel 135 euro is niet een pakkie boter toch

Gewenste Oplossing:

of geld terug of wandborden geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ericenessie