Klacht: niet leveren volgens afspraak

op 10 maart 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

eergisteren een nieuw mobiel van ben besteld, gisteren gebeld dat ik van ben al een nummer toegewezen had gekregen, maar van hun daarover nog niks had gehoord. antwoord van de medewerkster : het pakketje staat klaar voor verzending morgen heeft u het in huis. vandaag nog maar eens gebeld waarom ik van hun het bericht krijg dat ik mijn sms bundel moet activeren terwijl hij bij ben als is geactiveerd en waar mijn pakketje bleef, antwoord van medewerkster ; soms moet er bij de provider nog wat gecontroleerd worden maar morgen heeft u het pakketje in huis. abonnement loopt al maar ik heb nog helemaal niks gekregen van belsimpel!

Het word tijd dat de loze belofte van voor 23:30 besteld morgen in huis van de site gehaald word en dat medewerksters geen beloftes doen wat toch niet worden nagekomen. tenslotte betaal ik nu al voor een abonnement waar ik nog geen gebruik van kan maken. daarbij komt het feit dat als ik mijn betaalbelofte niet nakom ik geen nummer meer heb en er 40 euro incassokosten extra moet gaan betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 17 juni 2016 om 10:24 geantwoord