Klacht: niet leveren van product en niet kunnen melden van wanneer wel

op 25 april 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Levertijd PCkast ongeveer een week stond er op webshop Otto. Nu is het inmiddels 21 dagen later, dat is al drie weken. En nog steeds geen bericht over wanneer de kast wordt geleverd. Twee keer gebeld met klantenservice, ook hier krijg je geen antwoord. Medewerkers hebben geen zicht op wanneer iets wordt afgeleverd. Ook op mijn account bij de Otto is niets terug te vinden over de status. Is er iemand bij het grote bedrijf Otto die wel weet waar de bestelde en betaalde computer kast is en wanneer hij wordt afgeleverd bij mij!?!?!?

Deze week leveren van bestelde en betaalde kast

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 april 2017 om 11:36 geantwoord

Heeft op 26 april 2017 om 17:57 geantwoord

Heel attent dat Otto het op wil lossen met een korting op de kast voor de overlast. Dit deel stellen we ook zeker op prijs. Wat we als oplossing verwachten, namelijk; deze week de computerkast leveren. Of op zijn minst kunnen aangeven wanneer het geleverd wordt dat weten we nog steeds niet.
Fijn dat we nu wel een track en trace code hebben. Maar de kast is nog niet aangemeld bij de vervoerder dus ook niet te volgen. Probleem is dus niet opgelost.

Reactie van de melder van de klacht arrivarick

6 maanden geleden - Vandaag is dan eindelijk de pc kast geleverd. Daar zijn we uiteraard erg blij mee.

Alle klachten die gemeld zijn door arrivarick