Klacht: Niet leveren van betaald product

La Romana op 27 april 2020 over Zuperio.com in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 april bij Zuperio een Hairtrimmer besteld. Ik heb de zending voor 4,95 euro laten verzekeren.
Mooi brieven gehad dat alles onderweg was. De track and trace gevolgd. Het pakketje zou in Nederland zijn aangekomen. Weer een brief van Lisa dat het bezorgd gaat worden. En toen werd het heel stil.
Heb inmiddels 3x een bericht gestuurd naar Zuperia, maar zoals zovele anderen dus geen reactie meer gekregen.
Ben bang dat we beduveld zijn.

Gewenste Oplossing:

Omdat het een verzekerde bestelling is, wll ik of alsnog levering of anders mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zuperio.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zuperio.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door La Romana