Klacht: niet leveren van bestelling

op 13 september 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er word mij de mogelijkheid ontnomen om contact op te nemen.MiniInTheBox.com noreply-service@system.miniinthebox.com via system.lightinthebox.com

8 sep. (1 dag geleden)

aan h.j.h.delil

Beste Henry Delil :

We hebben uw ticket met nummer 16207026 opgelost. Klikt u op de volgende link om ons laatste antwoord te bekijken.

https://www.miniinthebox.com/index.php?main_page=ticket_after_detail&id=16207026

Indien wij uw probleem met succes hebben verholpen, kunt u dit ticket sluiten onderaan boven genoemde ticketpagina, anders zal het ticket na 7 dagen automatisch worden gesloten.

Indien u andere problemen bent tegengekomen, kunt u een nieuw Ticket naar ons sturen op onze website.

Indien u niet tevreden was, kunt u contact opnemen met de supervisor onderaan bovengenoemde ticketpagina.

Bedankt voor het winkelen bij MiniInTheBox.

Met vriendelijke groet,

MiniInTheBox Klantendienst

Bekijk uw account op https://www.miniinthebox.com/index.php?main_page=account

Opmerking: Deze e-mail werd verstuurd vanaf een zendadres dat geen inkomende e-mail accepteert. Beantwoord ons op bovenstaande Ticketpagina in plaats van via deze e-mail.
Wanneer ik op de link klik Mijn account staat daar dat ik niets besteld heb,(

You have no orders on file.
It’s time to do some shopping! en als ik op de eerste link klik Please check your Ticket ID!

Unsatisfied with our service? Complain to a Supervisor
Wanneer ik hier iets invul krijg ik steevast Sorry,weslaagde er niet in uw beoordeling in te voeren.
Met andere woorden er is niets opgelost,en ik kan op geen enkele wijze Reageren .

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg ,of mijn bestellingen ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 13 september 2017 om 19:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

William
17-09-07 01:43
Beste Klant

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen via klacht.nl
De klantenservice zal zsm contact met u opnemen

Mvrgr.

Het MITB Team
aan MiniInTheBox.c.
Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
Koningstraat 8 6129bd Urmond
Ik plaats geen bestelling voor ik het reeds bestelde heb ontvangen.
http://www.17track.net/?nums=994862054646

2
RCS-NL-Carla1
17-09-08 06:15
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. De lokale bezorger is PostNL, het locale tracking nummer is RS911913326NL.

Neem contact op met PostNL of wellicht uw pakket op een afhaalpunt ligt.
Tel: 0900-0570
twitter @postnl
facebook.com/postnl

Laat weten als u het pakket niet meer kan ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Henry 1

2 maanden geleden - Dank u voor de reactie, maar er is nog geen oplossing. De oplossing van MiniInTheBox.com William 17-09-07 01:43 Beste Klant Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen via klacht.nl De klantenservice zal zsm contact met u opnemen Mvrgr. Het MITB Team aan MiniInTheBox.c. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. Koningstraat 8 6129bd Urmond Ik plaats geen bestelling voor ik het reeds bestelde heb ontvangen. http://www.17track.net/?nums=994862054646 2 RCS-NL-Carla1 17-09-08 06:15 Beste klant, Bedankt voor uw reactie. De lokale bezorger is PostNL, het locale tracking nummer is RS911913326NL. Neem contact op met PostNL of wellicht uw pakket op een afhaalpunt ligt. Tel: 0900-0570 twitter @postnl facebook.com/postnl Laat weten als u het pakket niet meer kan ontvangen. Met vriendelijke groet, Carla Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice We hebben telefonisch contact opgenomen met Postnl ,waar men ons verteld heeft dat het pakketje retour was gegaan naar de afzender,maar Postnl kon ons geen reden vermlden(die stond op het paketje wat ik niet ontvangen heb.

Reactie van de melder van de klacht Henry 1

1 maand geleden - Is er nog contact geweest met MiniInTheBox.com , voor mij is de klacht niet opgelost. zie laatste reactie

Heeft op 27 september 2017 om 17:31 geantwoord

De geboden oplossing van Miniln box is geen oplossing We hebben contact opgenomen met Post.nl daar heeft men ons verteld dat het pakket terug gestuurd is naar Miniln box (retour afzender)de reden kon men mij niet vertellen die stond op het pakketje wat we nooit gezien hebben.
Dus s.v.p. een oplossing waar we iets aan hebben.
Alsnog het pakket verzenden ofwel het betaalde bedrag terug storten.
bvd Henry

Reactie van de melder van de klacht Henry 1

1 maand geleden - heeft u inmiddels iets gehoord van Miniln Box ?

Alle klachten die gemeld zijn door Henry 1