Klacht: niet leveren van bestelde voetbal schoenen

op 12 september 2017 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Gisteren telefonisch contact gehad met Rosita. Hierna een mail naar de klantenservice van Aktiesport gestuurd Zie hieronder,

E de Haas
Smeesteeg 4
8081EN, Elburg

Klacht betreft bestelling.

Goedenavond,

Vanavond contact gehad met de klantenservice van Aktiesport.
Ik heb voetbalschoenen besteld met bestelnummer : 30158420 de prijs was 54,99 NIKE MERCURIAL VICTORY VI CR7 DF FG VOETBALSCHOENEN KIDS
Deze waren volgens de bestelsite op voorraad.
Vrijdag hebben wij reeds het gratis shirt ontvangen die mijn zoon zaterdag tijdens de wedstrijd heeft gedragen, helaas waren zijn nieuwe voetbalschoenen nog niet geleverd.

Op de afleverbon stond dat deze met een andere levering mee zouden komen….

Maandag maar contact opgenomen met de klantenservice en gesproken met Rosita. Deze wist te vertellen dat de schoenen niet meer leverbaar zijn en dat het aankoop bedrag retour gestort zou worden. Prima dan kan ik nieuwe voor mijn zoon uitzoeken.
Rosita meldt mij dan dat het aankoop bedrag zonder de waarde van het gratis shirt retour wordt gedaan dus geen 54,99 maar 36 euro en een beetje.
En dan betaal ik ook nog eens 3,95 bezorgkosten voor een gratis shirt waar ik dan ruim 18 euro voor betaal.

Daar ben k het dus niet mee eens, ten eerst heb ik geen shirt gekocht maar gekregen en ten 2 de waren de schoenen volgens de bestelsite voorradig.
Ik elk geval wordt hier mijn probleem van gemaakt en dat vindt ik niet correct van aktiesport.

Ga ik nu andere bestellen dan kan ik die niet voor 36 euro en een beetje bij jullie kopen.

Ik ga ervan uit dat dit niet de normale werkwijze is van Aktiesport en reken op een beschaafde oplossing.

Vriendelijke groeten van Evert de Haas.

Eigenlijk wanneer de voetbalschoenen geleverd worden ik kan ze nu nog via de site bestellen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evert de Haas