Klacht: niet leveren tv en soundbar

op 19 juni 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

We hebben op op 27 mei een tv en soundbar besteld en betaald bij Wehkamp.We zijn nu 9 dagen verder en nog steeds niets geleverd. Afspraak gemaakt voor levering op 30 mei tussen 8.00 en 10.00(dag vrij genomen).Tot op heden(diverse telefoongesprekken) worden van het kastje naar de muur gestuurd, tussen Wehkamp en het koeriersbedrijf.Wij ervaren dit als zeer vervelend.(en dan maar reclame maken van voor 10 uur besteld volgende werkdag geleverd).De vele malen sorry vinden we nu wel heel goedkoop worden voor een bedrijf als Wehkamp. Hopen dat dit snel en vakkundig word opgelost door met een goed voorstel te komen. Tot nu toe kon niemand ons vertellen wanneer de bestelling ooit wel geleverd kon worden(wij houden van afsprakenen,en het daaraan houden)

zo snel mogelijk leveren, en voor het ongemak een scherm van een maatje groter of tegoedbon

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag, Vervelend dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. We kijken graag even met je mee. Zou je ons willen mailen met je klantnummer of postcode+huisnummer naar socialmedia@wehkamp.nl Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door M. Lokhorst