Klacht: Niet leveren SD-kaart

op 03 februari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

In december van het vorige jaar heb ik een SD-Kaart besteld bij Groupdeal.nl. Na ongeveer een maand kreeg ik een bericht dat de kaart niet van de kwaliteit was die men verwacht had en er daarom niet tot levering overgegaan zou worden. Naar mijn mening heb ik een bindende koopovereenkomst gesloten met Groupdeal.nl die zij na dienen te komen. In dit geval met een alternatief. Inmiddels een aantal mails gestuurd die onbeantwoord bleven.

Levering van een alternatief voor de bestelde geheugenkaart

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 06 februari 2014 om 14:28 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wij begrijpen uw teleurstelling heel goed. Helaas is hier sprake van overmacht en is het niet mogelijk om alsnog de SD kaart te ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 06 februari 2014 om 15:00 geantwoord

Is niet opgelost. tot nu toe waardeloze partij gebleken.

Reactie van de melder van de klacht BadKarma1976

3 jaren geleden - De reden die u geeft valt niet onder de kwalificatie overmacht. Beetje flauw van Groupdeal om zich hier achter te verschuilen. Ik zal u een formele ingebreke stelling sturen om naleving van de koopovereenkomst af te dwingen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door BadKarma1976